لایف2موزیک

لایف2موزیک

بروزترین سایت فیلم و موزیک
لایف2موزیک

لایف2موزیک

بروزترین سایت فیلم و موزیک

هک نت ماهواره ای



اگردوستدارید دانلود نامحدود ورایگان با سرعتهای باورنکردنی بیش از10 مگ ورایگان به ادامه مطالب بروید
 



با عرض سلام وادب خدمت تمامی کاربران ودوستان.همان طوری که همه میدانید بی کیفیت تر وگران ترین اینترنت مخصوص ماایرانی های بدبخته.حالا حجمی که میخریم گرانی یه طرف.سرعت آشغالش یه طرف دیگه و......خوب دوستان.میدونستید که خارج ازایران همه از اینترنت ماهواره ای استفاده میکنند!باسرعتی غیر قابل تصور.فقط بایک دیش معمولی .مثل همین دیشهای خودمون.باسرعتی که در یک ماه پیش من هک کردم که نمیتونم جهت رو بگم چون بیش از چندمیلیون خودم چندساله خرج کردمو...گولم زدنو...خلاصه ن بگم جهتهاروباسرعت20مگ درثانیه من دانلودداشتم.توی 4روزنزدیک400گیگ هاردم پرشد.دوستان من تجربه هک نت ماهواره ایم رو که بدون عیب ونقصی هست رو یک پکیج کردم که اصلا شما صفر.باشی یعنی از هیچی سردرنیارید.طوری درست کردم پکیج رو که به یه پسردبستانی هم بدیش میتونه  به راحتی هک کنه.اینترنت رایگان.بدون هیچ خرجی.باسرعتهای فوق العاده.بستگی داره به جهتها ومک ها.درکل جوری آموزش رودرست کردم مو به موبا تصویر.وحتی فیلم..این از این.اگر دوستداریداز نت نامحدودماهواره ای استفاده کنید.نیازبه دوچیز دارید فقط.1.یک عددکارتdvbهست.که مارکهای معتبرشون.اسکاراسکای هست.ومارک بعدی پروف هست .که من دوتاشونوداشتم.پروف usbداشتماندازه ابعادش اندازه یک پاکت سیگاره.دوتیونره بود و..راستی بجزهک آنلاین.وهک آفلاین که یک برنامه داره نصبش کنی خودش شب تاصبح هاردتونوپره فیلموسریالو....میکنه ورایگانه.یک رسیور همراه اچ دی هم هست.پس شد3کاره.1.یک رسیورفول اچ دی هست.زبان فارسی هم پشتیبانی میکنه.2.هک آفلایف هست.(برنامه اسکای نت که درپکیجمم هست)رونصب میکنیدمثلا جهتتون روی دبلیو3باشه.هر کسی که داره دانلودمیکنه یه نسخشم میادتوهاردشما همون لحظه.ولی دست شما نیست هر چی اونادانلودکنندمیادکاربران ایرانی هم هستند ک فیلمو..ایرانی دانلودمیکنن ک براشمام میاد(توضیح دادم.خارج ازایران نت ها ماهواره ای هستند.که بیشترین کاربرا ک خریدمیکننداز ماهوارهدبلیو3هست.اکانت مثلا10مگ نامحدودمیخرند.مثل ماکه از مثلا آسیاتک سرویس میگیریم)پس این شد قسمت وکارایی دومش.که بهش میگن دانلود آف لاین.3-سومی واصلی ترین وتخصصی ترین ولذت بخش ترین کارdvbهک همین اکانتهایی هست که توضیح دادم بالا برا افلاین میخرند.با برنامها وآموزشها که تو پکیجم هست.با ترفندهایی شما از نت اون بنده خدااستفاده میکنید.هم سند هم رسیو.هم ارسال هم دریافت.داره اینو میگن هک آنلاین.همشم دروغه که میگن میگیرنو....منبیش از7سال استفاده کردم وخیلی بچها.ولی در زمینه هک آنلاین که فوت کوزه گری داره وهرکسی بلدنیست جهتها.فرکانسها.ومک ها.که من تمامی این آموزشها وفوت کوزه گری روصادقانه هم گذاشتم دراین پکیج.تازه کجاشو دیدید.خودتون میتونید وی پی ان وساکس هم بسازید وبفروشیدو...من دروغ نگم3بار بیشتر نفروختم این پکیجمو که فامیلهای درج یکم بودند..وتا الان که مشکل مالی برخورد کردم والا میمردم هم نمیفروختم.صحبت7 سال وقت.خرجهای زیاد وهمون رازورمزاصلیش.فوت کوزه گریشو یادگرفتم که خدایی در پکیجم هست.ولی پکیجو قفل کردم که خودتون یاد گرفتید نرید کپی کنید برا کسی.چون بعضی برنامها رو خودم ساختم.که خودتون 100درصدزوددروغ نباشه درست عمل کنید به آموزش ووسایلتون کامل باشه درجا هک میکنی توی 10دیقه.شانستون یه مک.یا عامیانه یه اشتراک40مگی به طورتون بخوره همه هم نامحدود هستن دیگه چی م از دنیا!!درکل من این پکیج رو به میزان پولی که نیاز دارم میفروشم.5پکیج به 5نفر.م سایتموراه اندازه دوباره بکنم.اگر صادقانه دوستداریدوتوی فاز این کارهاهستید یا علی یه واریز به حساب من ویه ایمیل ازمن به شما.گفتم دوستان در وحله اول نیاز به یک کارت دی وی بی دارید که ی رسیور همراهم هست.اونوبخرید خ بخرید راهنمایتون میکنم.ویک دیش وال ان بی و پکیج من بسم الا دانلود مننجرتون کف میکنه از سرعت.دوست داشتید پکیج رو بخرید آدرس ایمیلمو میزارم.وشماره شخصی خودم که تو سایتم زدمش هماهنگ بکنید باهام.اهل دروغو کلاه برداری وحروم خوریم نیستم سر خودم خیلی در اومده تا یادبگیرم این هک رو ک پولم رفت یادم نگرفتم تا خودم یادگرفتم.گول تبلیغات سایتها رو نخورید.دوستون دارم.شماره همراه من09014713504

ایمیلم هم  life2music_manager@yahoo.comهست.عکسها وفیلمهای هک کردن خودم هست رو که بعدا میزارم.کارت دی وی بی هم برا کامپیوتر هست هم برای لپ تاپ.مال لپ تاپ چون همراهه یکم گرونتره.ولی به کامپیوترم میخورهprofusbdvbعکسشو م براتون.

قیمت هم بدون یک ریالی بالا پاین 100هزارتومن هست.که من خودم چندسال پیش تا400هزارهم دادم ی مشت برنامه الکی و...دادنم.گول تبلیغات سایتها رو نخورید من تضمین میدم بهتون.قیمت واقعی پکیج من بیش از500هزارتومنه.آموزشوبرنامهای کمیاب.سرورهای وی پی ان .ساکس.مک های آماده هم چندتا میدمتون که درجا هک کنید حال کنید مک10مگ نامحدودروی جهت دبلیو3 هست و....این فرصت رو از دست ندهید دوستان عزیز.تشکر خدانگهدار

اینم کارت پروف7500 یو اس بی همراهه.عروسکه.قوی.داشتمش خودم.همه کاره رسیوره فول اچ دی و........ودرسایت سازندشون هم سریالهاشون ریجسترمیشه

میگه دقیقا چه لحظه ساعت ودیقه ای این شرکت این کارتو ساخته.ولی اصلیشو باید بخرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.