لایف2موزیک

لایف2موزیک

بروزترین سایت فیلم و موزیک
لایف2موزیک

لایف2موزیک

بروزترین سایت فیلم و موزیک

دانلود آلبوم جدید مجید خراطها بنام دارم میرم

دانلود آلبوم جدید مجید خراطها بنام دارم میرم

دانلود آلبوم جدید مجید خراطها بنام دارم میرم

دانلود آلبوم جدید مجید خراطها بنام دارم میرم با بالاترین کیفیت

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آلبوم جدید مجید خراطها بنام دارم میرم

جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

برای حمایت از صاحب اثر فقط ۳ آهنگ جهت معرفی برای دانلود قرار گرفت.

دانلود آلبوم جدید مجید خراطها بنام دارم میرم دانلود آلبوم مجید خراطها دارم میرم

MP3 – ۱۲۸

۰۱ Daram Miram (Ive).mp3

۰۶ Baroun (Rain).mp3

۰۹ Narahat (Upset).mp3


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.